Autor |
Zpráva |
|
Kibe |
Zaslal: út červenec 17, 2007 13:23 |
|
|
Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 345
Bydliště: LPS-pevnost Buk (rodina buku)
|
Ok, dík... |
_________________ Je dobré si vybrat ten správný cíl a také zda ho zasáhneš srdcem nebo šípem. |
|
Návrat nahoru |
|
Nernam |
Zaslal: pá srpen 10, 2007 15:53 |
|
|
Založen: 28.9.2006
Příspěvky: 16
|
dotaz: eksistují pravidla pro funkci tvárnosti? tím myslím pravidla pro přeměnu na skřety, hrdiny případně draky. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: pá srpen 10, 2007 16:33 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Nernam napsal: dotaz: eksistují pravidla pro funkci tvárnosti? tím myslím pravidla pro přeměnu na skřety, hrdiny případně draky.
Původně se o nich uvažovalo, ale nakonec k realizaci nedošlo. Tento proces byl ponechán na úvaze PJ v závislosti na tom, jak hráči vedou své postavy, s tím, že by se mělo jednat o mimořádně vzácné případy. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Cenis |
Zaslal: so srpen 11, 2007 9:36 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
Nernam napsal: dotaz: eksistují pravidla pro funkci tvárnosti? tím myslím pravidla pro přeměnu na skřety, hrdiny případně draky.
mam nejaka pravidla pro tvarnost (z roku 1999 tedy z HM, kam ale nakonec nesly), nevim kdo je delal, ale jako zajimavost je muzem dat casem na web. |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
Nernam |
Zaslal: ne srpen 12, 2007 11:06 |
|
|
Založen: 28.9.2006
Příspěvky: 16
|
Cenis: mohl by jsi mi je prosím poslat přes mail? kenda.kenny@seznam.cz jsem totiž PJ a mám v družině postavu která si podle mě být hrdinou rozhodně zaslouží |
|
|
Návrat nahoru |
|
Nernam |
Zaslal: ne srpen 12, 2007 11:34 |
|
|
Založen: 28.9.2006
Příspěvky: 16
|
mimochodem je možné nějakým mocným kouzlem proměnit obyčejné asterionské zvíře na tvora stínového světa |
|
|
Návrat nahoru |
|
Gowery |
Zaslal: ne srpen 12, 2007 13:07 |
|
|
Založen: 1.11.2006
Příspěvky: 54
Bydliště: Kaer Morhen
|
Nernam napsal: jsem totiž PJ a mám v družině postavu která si podle mě být hrdinou rozhodně zaslouží
Jestli jsi o tom přesvědčen, tak se nerozmýšlej a hned ji na hrdinu přeměň . Dobře si pamatuju na svou munchkinovskou minulost, kdy jsem hrál za červeného draka. Ale psst!
Dobře, teď trochu vážně. Hrát hrdinu nebo draka nemusí být špatná zkušenost, ale asi bych si dal pozor na udržení rovnováhy v družině. Takový hrdina by si třeba po proměně nemusel mít s ostatními dobrodruhy co říct a hra by rychle šla někam.
citace: mimochodem je možné nějakým mocným kouzlem proměnit obyčejné asterionské zvíře na tvora stínového světa
Nemám k tomu sice hlavní slovo, ale kdyby to někdo navrhl mně, byl bych proti. |
_________________ THERE'S NO JUSTICE.
THERE'S JUST ME.
-Death |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: ne srpen 12, 2007 14:26 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Musím souhlasit s Gowerym. V obou bodech.
Jakmile bude jedna postava z družiny hrdina, ty další se odsouvají někam dozadu za něj. Ať hrajete podle jakýchkoliv pravidel, nejspíš bude mít nějaké bonusy. Takže už v tomto ohledu bude mít nad ostatníma výhodu. Dále být oblibencem bohů, taky to není k zahození.
Možná se časem vyhrotí vztahy v družině. Protože si budou připadat jako jeho sluhové, poslíčci. Stane se z toho takový příběh hrdiny a jeho věrných přátel. On bude mít tu hlavní roli a oni věrní vedlejší přátelé, kteří mu jsou hlavně duševní oporou, protože jinak si většinou dokáže poradit sám.
Pokud je už ted vůdcem družiny a má respekt ostatních, tak by to nemuselo být tak hrozné jak jsem vylíčil výše. A pokud jsou i ostatní něčím vyjímeční, myslím že problémy nenastanou. Ale pokud si byli všichni do této doby rovni, tak tím že se stane hrdinou, tuto rovnováhu poruší a ostatním by se to nemuselo líbit. Potom by jsi musel hodně zapracovat na tom, aby i ostatní mohli být pospěšní a aby to šlo vidět (oni by se cítili lépe a on by věděl že jsou mu stále k užitku).
Proměna zvířete z přírodní úrovně na myšlenkovou bytost. To se mi moc nezdá, spíše vůbec. Jediný co je podle mě přípustné by bylo možná verze hostitel a parazit (určitě i takové bytosti existují - třeby symbionti lovců přízraků). Tím by dostalo zvíře nadpřirozené schopnosti, ale bylo by také ovládáno tímto parazitem ze Stínového světa. Nebo bych měl spíš říct, že by tento parazit dostal tělo a propůjčil by mu své schopnosti.
Ale úplné přeměna např. koně na pegase, mi nepřipadá jako dobrá volba. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Cenis |
Zaslal: ne srpen 12, 2007 18:55 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
Nernam napsal: mimochodem je možné nějakým mocným kouzlem proměnit obyčejné asterionské zvíře na tvora stínového světa
ne neni :-) |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
Nernam |
Zaslal: ne srpen 12, 2007 19:24 |
|
|
Založen: 28.9.2006
Příspěvky: 16
|
|
Návrat nahoru |
|
oggysu |
Zaslal: po srpen 13, 2007 7:12 |
|
|
Založen: 26.5.2006
Příspěvky: 410
Bydliště: Včelná u ČB, Praha
|
Nernam napsal: Cenis: mohl by jsi mi je prosím poslat přes mail? kenda.kenny@seznam.cz jsem totiž PJ a mám v družině postavu která si podle mě být hrdinou rozhodně zaslouží
neuraž se prosím, ale docela by mě zajímalo, co ten tvůj hrdina udělal takového, že by měl být hrdinou , já jsem toiž vždycky dumal nad tím, co by bylo třeba udělat, aby se jím postava stala, jenže nikdy mi nic nepřišlo dost ušlechtilé a spasitelské. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Nernam |
Zaslal: po srpen 13, 2007 7:34 |
|
|
Založen: 28.9.2006
Příspěvky: 16
|
ono toho bylo víc a táhne se to prakticky od začátku našeho společného hraní na Asterionu dotyčný hráč hraje za svoji postavu naprosto skvěle co se týče obětavosti a statečnosti a jeho chování už zachránilo celou družinu a to ne jednou je schopn obětovat pro druhé prakticky cokoliv a několikrát u toho téměř zemřel, no a pak už jen takové drobnosti, jako záchrana městečka před vyvernou, stráta mocného artefaktu, jen aby zachránil pár stovek lidských životů a podobné drobnosti.
PS:doufám, že ti to stačí, protože podrobný seznam si nevedu, ale i kdyby přepsat ho sem by trvalo zatraceně dlouho |
|
|
Návrat nahoru |
|
domingo |
Zaslal: po srpen 13, 2007 9:23 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 70
|
Nernam napsal: ono toho bylo víc a táhne se to prakticky od začátku našeho společného hraní na Asterionu dotyčný hráč hraje za svoji postavu naprosto skvěle co se týče obětavosti a statečnosti a jeho chování už zachránilo celou družinu a to ne jednou je schopn obětovat pro druhé prakticky cokoliv a několikrát u toho téměř zemřel, no a pak už jen takové drobnosti, jako záchrana městečka před vyvernou, stráta mocného artefaktu, jen aby zachránil pár stovek lidských životů a podobné drobnosti.
PS:doufám, že ti to stačí, protože podrobný seznam si nevedu, ale i kdyby přepsat ho sem by trvalo zatraceně dlouho
Tak ho zatial par krat odmen - stylom zachrana od bohov a tak dalej ... aby bolo hracovi jasne ze si ho bohovia vsimaju a ze je na dobrej ceste byt hrdinom ... podla mna prechod na hrdinu nie je nieco skokove, postave a jemu okoliu to postupne bude dochadzat ... a tam moze byt obcas kamen urazu
A ak sa napriek tomu nespusti, nezacne sa spoliehat na tu pomoc bohov a bude dalej pokracovat v pachani uslachtilych skutkov koli skutkom samym a nie koli slave (a podobne), tak by som mu toho hrdinu dal (ked to nerozhodi druzinu) ...
Skus porovnat jeho ciny s (najma nepopisanymi ) cinmi inych znamych hrdinov ...
Pozor, hocijake zabitie - aj z dovodu zachrany inych treba preverit - nemohol tam mat inu moznost o ktorej by co len tusil, a musi mat z toho minimalne vycitky svedomia ... a hlavne ked neskor pride na to ze sa to dalo aj inac ... a ked sa mu aj podari niekoho zabit tak to musi minimalne 2x odcinit, v pripade ze mal aj inu moznost tak aj 10x |
|
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: po srpen 13, 2007 11:03 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Stát se hrdinou je fuška... moje postavy na to šli taky, ale někteří lidé to prostě nejsou ochotní připustit a staví se proti tomu (např. nekromant kterému jsme s družinou vypálili jeho sídlo, spektra, Rufin a nakonec mutanti, kteří zničili domov naši družiny.) Hrdině jsem se objetoval pro záchranu těch co byli obklíčeni. Život je bohužel krutý... můj velkolepý rytíř zemřel při obraně svoji rodiny a svých přátel.
Jedna postava z mé družiny jde taky na hrdinu, ale nevím nevím jak se ji to podaří v mém Asterionu (snažím se to hrát trošku realisticky, takže postavy co nemají pud sebezáchovy většinou končí velmi rychle a velmi tagicky).
Zatleskejme všem, kdo to nevzdávají a i nadále kráčejí po stezkách dobra. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
oggysu |
Zaslal: po srpen 13, 2007 12:15 |
|
|
Založen: 26.5.2006
Příspěvky: 410
Bydliště: Včelná u ČB, Praha
|
Nechtěl jsem se nikoho dotknout, pouze mě zajímalo, co jsou podle někoho jiného hrdinské skutky. Teď už jde jen o to, který ze Sedmnáctky (či desítky ) to po něm pokukuje asi někdo na způsob Gora nebo spíš Auriona... jak o tom dumám, jen u málo bohů by se našli takoví ti klasičtí hrdinové.
Vezměte si například Tarfeina: jeho hrdinou bude nejspíš zpěvák, který si pořádně užívá života; alespoň na venek. Ve skutečnosti to bude taková dobrá duše, která přináší radost do prostých neveselých životů... a třeba ten hrdina o kterém zpívá byl on za mlada
Myslím že u vetšiny si to každý dovede představit sám, jen se snažím upozornit na to, že hrdinové kolem sebe nemusí jenom máchat meči a házet ohnivé koule... nechci ovšem rozpoutat debatu na téma hrdinové všedního dne |
|
|
Návrat nahoru |
|
|