Autor |
Zpráva |
|
Shark |
Zaslal: so listopad 04, 2006 18:11 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Důležité upozornění
Mezní termín pro případné zahrnutí vašich podnětů do aplikací je 10. 11. 2006! Poté se začne s jejich sazbou a další zásahy budou již obtížné. Takže pokud ještě nějaké připomínky máte, neváhejte a pište. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: st listopad 08, 2006 21:25 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Jen tak jsem si něco hledal v aplikacích k DrD+ v modulu Čas Temna a narazil jsem na věc, co mi trošku vrtá hlavou. Strana 37 8.2.1 Zaostření vůle... jako by byl o 1 úroveň nebo 2 úrovně výš... je to ohledně magenergie (nechce se mi to celé vypisovat), prostě jde o to, že magenergie se neurčuje podle úrovně, ale podle vůle a počítat to jako že si možná dá další úroveň bod do vůle je nesmysl. |
Naposledy upravil unnamed dne pá listopad 10, 2006 14:33, celkově upraveno 1 krát. _________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Bohdan |
Zaslal: čt listopad 09, 2006 15:05 |
|
|
Založen: 26.2.2005
Příspěvky: 197
|
Nezapomeňte mi na to snížení potřebný síly kordy rapíry -1 |
_________________ Bůh mi odpustí, jeto ostatně jeho řemeslo.
Heinrich Heine 1856 |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: čt listopad 09, 2006 15:33 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Jo a ještě mám poznámku k elfímu trnu. Dal bych mu něco víc do a) zranitelnosti nebo b)útočnosti... důvod? krátký široký meč je stejně dobrý, ale má o 1 menší potř. sílu... tak at se to nějak vykompenzuje..nebo c)mu třeba snižte potř. sílu na +3 (elfové nejsou žádní siláci a aby jejich tradiční zbraň měla PS 5, to se mi nezdá moc pěkné - no a prostě si myslím, že mají lehčí zbraně než lidi). |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Nazarei |
Zaslal: čt listopad 09, 2006 21:03 |
|
|
Založen: 17.4.2006
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha
|
unnamed napsal: Jen tak jsem si něco hledal v aplikacích k DrD+ v modulu Čas Temna a narazil jsem na věc, co mi trošku vrtá hlavou. Strana 37 8.2.1 Zaostření vůle... blablabla jako by byl o 1 úroveň nebo 2 úrovně výš... je to ohledně magenergie (nechce se mi to celé vypisovat), prostě jde o to, že magenergie se neurčuje podle úrovně, ale podle vůle a počítat to jako že si možná dá další úroveň bod do vůle, to je kravina.
Podle urovne se urcuje sfera, z ktery muzes cerpat magenergii. Kdyz cerpas magenergii z nizsi sfery, ziskavas mahgenergie vic (Vol + uroven - sfera + 5).
Pr. Carodej na 6. je jako na 8., takze muze cerpat z 8. sfery, ale kvalita nemuze presahnout jeho uroven, takze bude cerpat z 6., a to Vol + 5 + 2 (uroven - sfera). Takze si to muzes prelozit jako ze ziskava o +2 magenergie vic. |
_________________ Co te nezabije, to se te pokusi zabit znovu. |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: pá listopad 10, 2006 6:53 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Nazarei napsal: unnamed napsal: Jen tak jsem si něco hledal v aplikacích k DrD+ v modulu Čas Temna a narazil jsem na věc, co mi trošku vrtá hlavou. Strana 37 8.2.1 Zaostření vůle... blablabla jako by byl o 1 úroveň nebo 2 úrovně výš... je to ohledně magenergie (nechce se mi to celé vypisovat), prostě jde o to, že magenergie se neurčuje podle úrovně, ale podle vůle a počítat to jako že si možná dá další úroveň bod do vůle, to je kravina.
Podle urovne se urcuje sfera, z ktery muzes cerpat magenergii. Kdyz cerpas magenergii z nizsi sfery, ziskavas mahgenergie vic (Vol + uroven - sfera + 5).
Pr. Carodej na 6. je jako na 8., takze muze cerpat z 8. sfery, ale kvalita nemuze presahnout jeho uroven, takze bude cerpat z 6., a to Vol + 5 + 2 (uroven - sfera). Takze si to muzes prelozit jako ze ziskava o +2 magenergie vic.
Nazarei to celkem vystihl, jen bych upřesnil, že v příkladu uvedený čaroděj na 6. úrovni nemůže čerpat magenergii z 8. sféry, ale může čerpat magenergii z 6. sféry a níže, jako by byl na 8. úrovni, tj. podle výše uvedeného vzorce.
Unnamede, zase sis pořádně nepřečetl veškerý relevantní text. Ještě bych tě chtěl upozornit, abys lépe volil používané výrazy. Tvé připomínky byky doposud více méně věcné, neslušné výrazy však jejich kvalitu značně snižují. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Ludděk Rájecký |
Zaslal: pá listopad 10, 2006 11:57 |
|
|
Založen: 1.10.2004
Příspěvky: 55
Bydliště: Děčín, Minkor, cesta (čti kolej v Praze :+)
|
unnamed napsal: Jo a ještě mám poznámku k elfímu trnu. Dal bych mu něco víc do a) zranitelnosti nebo b)útočnosti... důvod? krátký široký meč je stejně dobrý, ale má o 1 menší potř. sílu... tak at se to nějak vykompenzuje..nebo c)mu třeba snižte potř. sílu na +3 (elfové nejsou žádní siláci a aby jejich tradiční zbraň měla PS 5, to se mi nezdá moc pěkné - no a prostě si myslím, že mají lehčí zbraně než lidi).
Nevidím důvod. To, že krátký meč má stejné charakteristiky, ale o 1 nižší PS je sice pravda, ale i v naší historii je spousta zbraní, které se používaly, i když byl mírně horší, než jejich obdoby. Třeba proto, že byly "cool". A přiznejme si, že ta rozmezí čísel nejsou v DrD+ moc velká, když zvýšíš jednu z daných hodnot, tak se někdo ozve, že "elfí trn je jen slabší, než "dosaďte-si-libovolnou-zbraň" a proč pak používat elfí trn a ne tuto zbraň?". Takže tak už to občas je, prostě se nedá s onou zbraní zavděčit všem. Zase poskytuje prostor pro silnější postavy, a ty, kteří si řeknou "elfí trn je pěknej a neobvyklej, vyplatí se mi do něj jít i za tu cenu".
A konkrétně elfí trn jsem dělal hlavně podle obrázku. |
_________________ Pravidlo je jen jedno. Vypustit šíp v okamžiku, kdy se letka dotkne tváře. |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: pá listopad 10, 2006 14:35 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
To Ludděk Rájecký:
Dobrá tedy.
To Nazarei:
Děkuji za vysvětlení, teď už je to pro mne více srozumitelné.
To Shark:
Spíš to bude nedostatečné porozumění textu (v mém případě), protože jsem si to vážně přečetl celé.
Za své nevhodné výrazy se samozřejmě omlouvám. V té době, co jsem psal tuto zprávu jsem měl velmi omezený čas a vůbec jsem nepřemýšlel o tom, jaké výrazy používám. Šlo mi spíše o obsah než o formu (což byla nejspíše chyba).
Toto nevhodné slovo jsem již nahradil slovem, které by mělo být bez závady. Děkuji za upozornění. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: so listopad 11, 2006 20:02 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Uzávěrka byla provedena, děkuji všem za jejich názory a připomínky. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Eyron161 |
Zaslal: so leden 27, 2007 23:52 |
|
|
Založen: 5.2.2004
Příspěvky: 82
|
Až teď jsem si všiml, že na aplikaci bojového umění skřítků se v aplikacích Pluska zapomnělo, respektive odbylo tím, že se tam dají naučit Bojovníkovi finty z boje beze zbraně... Nebo byl důvod v tom, že by to narušovalo systém pravidel? Protože aplikace pro 1.6 mi přišli velmi silné a nevyváženě zasahovaly do systému. Do ale zas na druhou stranu, co bylo v 1.6 vyvážené |
|
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: ne leden 28, 2007 13:38 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Eyron161 napsal: Až teď jsem si všiml, že na aplikaci bojového umění skřítků se v aplikacích Pluska zapomnělo, respektive odbylo tím, že se tam dají naučit Bojovníkovi finty z boje beze zbraně... Nebo byl důvod v tom, že by to narušovalo systém pravidel? Protože aplikace pro 1.6 mi přišli velmi silné a nevyváženě zasahovaly do systému. Do ale zas na druhou stranu, co bylo v 1.6 vyvážené
Nezapomnělo. Máš pravdu v tom, že DrD+ je daleko komplexnějsí a jelikož jsme pouze aplikátoři, nikoli autoři pravidel DrD+, rozhodli jsme se skřítčí bojová umění neaplikovat, abychom nenarušili rovnováhu v systému. Navíc i samotné DrD+ je koncipováno "západně" a s prvky východních bojových umění zatím příliš nepočítá.
K aplikaci bojových umění pro DrD 1.6 se vyjadřovat příliš nemohu, protože nejsem jejím autorem, každopádně v nové verzi, která by se měla objevit na CD, budou bojová umění o něco oslabena. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: so únor 10, 2007 15:55 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
|
Návrat nahoru |
|
Gowery |
Zaslal: so únor 10, 2007 18:24 |
|
|
Založen: 1.11.2006
Příspěvky: 54
Bydliště: Kaer Morhen
|
Shark napsal: K aplikaci bojových umění pro DrD 1.6 se vyjadřovat příliš nemohu, protože nejsem jejím autorem, každopádně v nové verzi, která by se měla objevit na CD, budou bojová umění o něco oslabena.
To je, myslím, velmi rozumné. Za každou výhodu je třeba postavě dát taky nějakou nevýhodu, aby nebyla narušena rovnováha systému. A co si vzpomínám, tak skřítčí bojová umění byly munchkinův ráj . |
_________________ THERE'S NO JUSTICE.
THERE'S JUST ME.
-Death |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: ne únor 11, 2007 17:20 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: ne únor 25, 2007 17:09 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Už mi to nějakou dobu vrtalo hlavou (Aplikace Čas temna str. 30,31). Mluvím o Lienově sekeře a meči od Taranise. V DrD 1.6 Lienova sekera přidávala životy svému nositely za určitý počet soupeři ubraných životů. Taranisův meč zase životy ubíral (pokud nositelem nebyl hrdina nebo něco podobného). V aplikacích DrD+ však zranění přidává jak Taranisův meč (což je správně), tak i Lienova sekera ( což bude asi překlep). Takže by tam měla mít napsáno "...ubere jeden bod zranění svému držiteli." místo "Za každých 10 bodů zranění, které způsobí protivníkovi, přidá jeden bod svému držiteli."
Doufám, že je to napsáno srozumitelně. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
|