Autor |
Zpráva |
|
Gwaihir |
Zaslal: st říjen 11, 2006 19:16 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 241
Bydliště: Brno
|
oggysu napsal: Ona ale nezraňuje v klasickém slova smyslu, ale právě jen oslabuje tím, že vysává ty tekutiny... a tomu nejlépe odpovídá postižení. Jinak: když běháš, taky máš pak nedostatek vody a musíš se napít, ale podle pravidel by ti přiibyla únava, ne ZRANĚNÍ. Podle mě je unáva zcela na místě, i když bych také souhlasil s kupřikladu zvýšením účinku v případě neúspěchu.
No já bych řekl, že je rozdíl mezi tím, když tu vodu vypotíš a když se ti něco provrtá celým tělem a vycucne ji z tebe... |
_________________ Fantazie je důležitější než vědění |
|
Návrat nahoru |
|
oggysu |
Zaslal: st říjen 11, 2006 20:38 |
|
|
Založen: 26.5.2006
Příspěvky: 410
Bydliště: Včelná u ČB, Praha
|
To ano, ale přesto je tomu tohle blíž, než když dostanu nakládačku od nějakýho borce, nebo mi vyhřeznou střeva na dlažbu... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Eyron161 |
Zaslal: čt říjen 12, 2006 9:57 |
|
|
Založen: 5.2.2004
Příspěvky: 82
|
No podle mě eduki zasáhne a snaží se zakořenit do oběti, zbroj by to rostlině podle mě výrazně ztěžovala, i když si "najde cestu", nějaká pobíjená a tvrzená kůže nebo železo na to podle mě vliv má. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kibe |
Zaslal: čt říjen 12, 2006 9:57 |
|
|
Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 345
Bydliště: LPS-pevnost Buk (rodina buku)
|
no...myslím, že podobně tomu je s úderem...není vidět střeva, ale klidně se na to dá umřít...představa, že ze mě něco vysaje pár litrů vody a krve je docela ukrutná....z biologického hlediska se změní různé poměry tekutin s minerály atd. a člověk umírá...tento rovnovážný stav v organismu(konkrétně v krvi=hematokrit) je v rozmezí necelého procenta a dále tenké rozmezí PH mezi 7,35 a 7,45 by bylo určitě vychýleno...takovýhle vnější zásah je pro normálního "smrtelníka" jistojistě smrtelný(bez rychlého vnějšího zásahu léčivé magie)...takže se přikláním k tomu, že to je zranění a né únava... |
_________________ Je dobré si vybrat ten správný cíl a také zda ho zasáhneš srdcem nebo šípem. |
|
Návrat nahoru |
|
oggysu |
Zaslal: čt říjen 12, 2006 17:26 |
|
|
Založen: 26.5.2006
Příspěvky: 410
Bydliště: Včelná u ČB, Praha
|
Bohužel, i na únavu se dá zemřít. Pokud člověk dlouho usilovně běží, klidně může padnout k smrti vysílený na zem... ale zdá se, že vy tomu rozumíte asi lépe, takže pokud to prospěje věci, nebudu nic namítat k oné změně... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: pá říjen 13, 2006 8:53 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Eduki:
Pokud bych měl shrnout postřehy a vlastní nápady:
Zdroj: změnil bych ho na pasivní, protože a) IMHO se jeho potenciál po určité době vyčerpá, a b) usnadní to práci hráči i PJ
Nebezpečnost: zvýšit, resp. dávat bonus dle Ochrany zbroje
Velikost: zvýšit (vzhledem ke změně zdroje)
Účinek: změnit na zranění
Prudkost: zrychlit na kolo
Zatím jsou to jen úvahy,nikoli definitivní řešení. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
peca |
Zaslal: ne říjen 15, 2006 13:28 |
|
|
Založen: 9.3.2005
Příspěvky: 13
|
nemam o eduki ani paru (proste holt nemam Asterion precteny cely), ale jestli je to neco, co se zavrtava do organismu a vysava to z nej vodu, pak je adekvatni zdroj postizeni <b>vnejsi sila</b>. tedy po odstraneni priciny postizeni (eduki) dojde ke zmizeni postizeni, zustanou jen nasledky, ktere se vyleci patricnym zpusobem. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: so říjen 28, 2006 9:06 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Zde jsou návrhy na úpravy diskutovaných okruhů:
Eduki
Tuto zvláštní zbraň je možné použít buď jako projektil do foukačky, nebo ji vrhat. Samotný zásah nezpůsobuje zranění, ale zasažený musí čelit postižení: Doména fyzická, Prudkost kolo, Zdroj aktivní, Vlastnost Odl, Nebezpečnost +12, Velikost 8, Živlová příslušnost ?Vo, Účinek ?Zranění τ (Velikost) ? [Ochrana zbroje/2], Obr: -Velikost/2?, Doba propuknutí 1 kolo. Vzhledem k podstatě eduki je jeho použití riskantní i pro samotného útočníka, jestliže nemá potřebné zkušenosti. Pokud nemá dovednost Boj s foukačkami resp. Boj s vrhacími zbraněmi (podle způsobu útoku) na 3. stupni, musí před hodem na útok hodit 1k6. Neovládá-li příslušnou dovednost vůbec, bude sám čelit postižení při výsledku 1-3, s dovedností na 1. stupni při výsledku 1-2 a na 2. stupni při výsledku 1.
Ramawi
Luk ramawi odpovídá svými hodnotami krátkému skládanému luku z běžných pravidel. Jestliže to PJ uzná za vhodné, může eventuelně použít pro ramawi i parametry dlouhého skládaného luku.
Díky zvláštnímu způsobu výroby dokáže ramawi zraňovat i myšlenkové bytosti zasažitelné pouze zbraněmi s démonem, ačkoli v něm démon není (nedá se do něj ani zaklínat). Tuto schopnost však musí střelec v ramawi nejprve ?probudit?. Doporučujeme, aby se tak stalo nejdříve po dvou úrovních, kdy postava luk intenzivně používala (inspiraci lze najít v PPJ v části věnované hraničáři). Pokud postava o takový ramawi přijde a získá nový, musí ho ?probudit? znovu.
Příslušná pasáž u hraničáře se škrtá. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
domingo |
Zaslal: ne říjen 29, 2006 11:39 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 70
|
Shark napsal: Zde jsou návrhy na úpravy diskutovaných okruhů:
RamawiDoporučujeme, aby se tak stalo nejdříve po dvou úrovních, kdy postava luk intenzivně používala (inspiraci lze najít v PPJ v části věnované hraničáři). Pokud postava o takový ramawi přijde a získá nový, musí ho ?probudit? znovu.
Ja by som 2 urovne nevyzadoval ... skor nejaku dlhsiu odohranu dobu, pocas ktorej by hrac ziskal tolko skusenosti co treba postave na 1. urovni na postup na 3-5 uroven (samozrejme, s intenzivnym vyuzivanim luku). |
|
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: ne říjen 29, 2006 12:06 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
domingo napsal: Shark napsal: Zde jsou návrhy na úpravy diskutovaných okruhů:
RamawiDoporučujeme, aby se tak stalo nejdříve po dvou úrovních, kdy postava luk intenzivně používala (inspiraci lze najít v PPJ v části věnované hraničáři). Pokud postava o takový ramawi přijde a získá nový, musí ho ?probudit? znovu.
Ja by som 2 urovne nevyzadoval ... skor nejaku dlhsiu odohranu dobu, pocas ktorej by hrac ziskal tolko skusenosti co treba postave na 1. urovni na postup na 3-5 uroven (samozrejme, s intenzivnym vyuzivanim luku).
Já osobně bych to nechal zcela na úvaze PJ, ale chtěl jsem mu poskytnout alespoň nějaké vodítko. U tvého návrhu vidím zásadní problém v tom, jak určit, že postava získala zkušenost díky ramawi (v DrD 1.6 se to dá určit relativně lehce, u DrD+ je to problém vzhledem k mechanismu přidělování zkušenosti). Můj návrh má tedy představovat určitý kompromis. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Eyron161 |
Zaslal: ne říjen 29, 2006 13:16 |
|
|
Založen: 5.2.2004
Příspěvky: 82
|
Oba návrhy se mi líbí, jsem pro.
Mám další dotaz, jsou někde v Aplikacích Plus uvedeny Axarské lektvary? Ony totiž nejsou, pokud vím, popsány ani v modulech, jen v aplikacích pro 1.6... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludděk Rájecký |
Zaslal: ne říjen 29, 2006 15:46 |
|
|
Založen: 1.10.2004
Příspěvky: 55
Bydliště: Děčín, Minkor, cesta (čti kolej v Praze :+)
|
Eduki rozhodně nemůže být pasivní zdroj, spíše aktivní nebo, ano, vnější síla.
S danou úpravou souhlasím, ono je občas těžké vyvážit délku působení u postižení.
Axarské lektvary se nezahrnuly, ono se zahrnulo velmi málo lektvarů, vzhledem k tomu, že není dořešen Alchymista. |
_________________ Pravidlo je jen jedno. Vypustit šíp v okamžiku, kdy se letka dotkne tváře. |
|
Návrat nahoru |
|
Gwaihir |
Zaslal: ne říjen 29, 2006 20:29 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 241
Bydliště: Brno
|
Mě osobně to víc vyhovuje bez léčivých lektvarů. Imho je to divný, když do sebe naleješ flakńek a rány ti během kola zarostou... kdyby se to alespoň lilo na ránu a řekněme to dalo bonus k samovolnému uzdravení, tak by o bylo ideální.
Ad Ramavi a Eduki: Ten uvedený tvar se mi líbí, i když vnější síla by byla asi lepší, jak psal Peca ( a ten by tomu rozumět měl) |
_________________ Fantazie je důležitější než vědění |
|
Návrat nahoru |
|
Ludděk Rájecký |
Zaslal: po říjen 30, 2006 8:17 |
|
|
Založen: 1.10.2004
Příspěvky: 55
Bydliště: Děčín, Minkor, cesta (čti kolej v Praze :+)
|
Původně jsem uvažoval o bonusu k léčení, ale nakonec se to nechalo, a čeká se na alchymistu... |
_________________ Pravidlo je jen jedno. Vypustit šíp v okamžiku, kdy se letka dotkne tváře. |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: po říjen 30, 2006 16:04 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Gwaihir napsal: Mě osobně to víc vyhovuje bez léčivých lektvarů. Imho je to divný, když do sebe naleješ flakńek a rány ti během kola zarostou... kdyby se to alespoň lilo na ránu a řekněme to dalo bonus k samovolnému uzdravení, tak by o bylo ideální.
Ad Ramavi a Eduki: Ten uvedený tvar se mi líbí, i když vnější síla by byla asi lepší, jak psal Peca ( a ten by tomu rozumět měl)
Nakonec jsem po jistém přemýšlení nechal zdroj aktivní, především abych ulehčil situaci hráčům a PJ.
Axarské lektvary - IMHO se jedná o pojmenování předmětu, který se nikde v hlavním textu nevyskytuje a byl vymyšlen speciálně pro aplikaci DrD 1.6, kde se podobná věc objevovala. Jelikož v DrD+ nic podobného není, nebyl ani důvod dělat aplikaci. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
|