Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  Asterion  ~  Aplikace DrD+ podruhé

Shark
Zaslal: út říjen 03, 2006 11:24 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 347 Bydliště: České Budějovice
unnamed napsal:
A ohledně snadnějšího pohybu v lese - to v pravidlech DrD+ není, takže je to hráčům poměrně na nic, protože když se to vezme kolem a kolem, tak je ramawi lepší v modulu než v aplikacích.


Kdyby se mělo řešit i tohle (tj. snadnější pohyb v lese při nošení určitých předmětů), bylo by určitě nezbytné vymyslet tabulku s různými postihy - např. postavu, která vleče štít, halapartnu a pytel s nakradenými poklady. Komu se to líbí, jistě si rád podobnou tabulku vytvoří. Mně to ovšem jako věc zásadního významu nepřišlo.


Naposledy upravil Shark dne út říjen 03, 2006 11:47, celkově upraveno 2 krát.

_________________
Co tě nezabije, činí tě silnějším.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
oggysu
Zaslal: út říjen 03, 2006 11:37 Citovat
Založen: 26.5.2006 Příspěvky: 410 Bydliště: Včelná u ČB, Praha
Kord a rapír: Meč je zbraň převážně sečná, rapír a kord bodná (popř I sečná). A podle mě se kordem a mečem bojuje celkem jinak...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bohdan
Zaslal: út říjen 03, 2006 13:10 Citovat
Založen: 26.2.2005 Příspěvky: 197
K síle u kordu a rapíru: To že se s nima bojuje jinak je celkem jasný, není to ale problém toho že potřebuju větší sílu na to abych ho moh ovládat bez postihů. Nevidim význam v tom proč by mě zatěžovalo máchání s krátkym širokym mečem kterej váží dvakrát tolik co kord, jako s kordem. Spíš by to mohla řešit jiná zbraňová dovednost protože si ani nijak nedokážu představit s kordem fintu útok skluzem.

_________________
Bůh mi odpustí, jeto ostatně jeho řemeslo.
Heinrich Heine 1856
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gwaihir
Zaslal: út říjen 03, 2006 14:03 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 241 Bydliště: Brno
Bohdan:
Těžiště kordu máš dál od ruky než u krátkého meče. Vezmi si například smeták, ten rozhodně neváží jeko kord, ale zkus ho chytnout za konec násady jednou rukou a mávat s ním...

_________________
Fantazie je důležitější než vědění
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Gwaihir
Zaslal: út říjen 03, 2006 14:06 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 241 Bydliště: Brno
A to, že máš sílu nižší než je potřebná neznamená, že ho neuneseš. Znamená to, že ani silnější postavy s ním nebudou máchat rychleji než ty. Prostě ve většině pravidel dostávají nabušené postavy bonusy... v drd+ dostávají všechny nenabušené postavy postihy... těžko říct, co je praktičtější, ale ve výsledku to výjde na stejno.

_________________
Fantazie je důležitější než vědění
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Ludděk Rájecký
Zaslal: út říjen 03, 2006 14:55 Citovat
Založen: 1.10.2004 Příspěvky: 55 Bydliště: Děčín, Minkor, cesta (čti kolej v Praze :+)
Ke všem připomínkám o parametrech zbraní - u všech zbraní jsem hleděl hlavně na to, aby parametry byly vyvážené, tj. aby se z nějaké zbraně nestalo něco, co bude používat každý, protože bude "nabušenější". Srovnával jsem s parametry okolních zbraní a držel se trochu reálií (dělal jsem historický šerm). Většina připomínek už byla zd§vodněna, přesto pokud by se někomu něco stále nezdálo, směřujte své dotazy ohledně zbraní na mě.
Chybějící zraňování MB u ramawi chyba je, asi jsem na to zapomněl (stane se, omlouvám se).
A ještě ohledně ramawi - jeho popis v modulu je (dle mého) trochu zmýtizován. Kdyby byl takový, jaký je, nosil by ho každý elf - což nenosí. A ono by nebylo tak těžké (pro elfy) vyrobit si jich dostatek. To, že jich tolik není ukazuje, že je asi výhodnější si sehnat občas luk běžný, než se namáhat s výrobou => nemá o tolik lepší parametry, aby se výroba ve velkém vyplatila. (ano, uvažuju tržně. pochybuji, že elfové ne, v tomto ohledu)

_________________
Pravidlo je jen jedno. Vypustit šíp v okamžiku, kdy se letka dotkne tváře.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
unnamed
Zaslal: út říjen 03, 2006 16:12 Citovat
Založen: 29.11.2005 Příspěvky: 664 Bydliště: Olomouc
Shark napsal:
unnamed napsal:
A ohledně snadnějšího pohybu v lese - to v pravidlech DrD+ není, takže je to hráčům poměrně na nic, protože když se to vezme kolem a kolem, tak je ramawi lepší v modulu než v aplikacích.


Kdyby se mělo řešit i tohle (tj. snadnější pohyb v lese při nošení určitých předmětů), bylo by určitě nezbytné vymyslet tabulku s různými postihy - např. postavu, která vleče štít, halapartnu a pytel s nakradenými poklady. Komu se to líbí, jistě si rád podobnou tabulku vytvoří. Mně to ovšem jako věc zásadního významu nepřišlo.

Jako nemyslel jsem to tak, že je to něco co se dá použít. Právě naopak. Jen jsem poukazoval na to, že Gwaihirova odpověď "Výhoda je taky ve snadnějším pohybu v lese s ramavi než s DL. lukem." je ohledně aplikací DrD+ nesmyslná(?) .

Ano asi jsem si to trošku přikrášlil (prostě mám ramawi rád) a teď jsem zjistil, že jsem si to asi ani moc dobře nepřečetl. Embarassed Tak ohledně této věci se vám všem vážně omlouvám.

_________________
One choice can change your life.
One choice can change many lives.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Bohdan
Zaslal: st říjen 04, 2006 14:31 Citovat
Založen: 26.2.2005 Příspěvky: 197
Ano těžiště kordu máš dál od ruky (ale srovnávat tu vzdálenost se smetákem mi příjde hodně nadsazený pokud ovšem nemáš jinaej smeták než já) ale to u krátkýho meče to těžiště nebude taky tak daleko rozhodně ne tak aby to vyrovnalo tu dvojnásobnou váhu.

To se silou je mi jasný a i se mi to líbí.

To Luděk R. Já oceňuju tojak jsou zbraně udělaný, jen mam tu jednu připomíku k tý pořebý síle u kordu ten rozhodně nejnabušenější není a až na tu sílu mi přesně odpovídá mí přestavě lehčí zasáhnout než zranit. +4 mi je prostě pro kord moc. šerm jsem sice nedělal ale kord a meš jsem v ruce držel a musim říst že ta ppoloviční váha je dost znát.(doufám že si představuju krátkej širokej dobře jako gladius kterej používali římani)

_________________
Bůh mi odpustí, jeto ostatně jeho řemeslo.
Heinrich Heine 1856
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ludděk Rájecký
Zaslal: st říjen 04, 2006 15:18 Citovat
Založen: 1.10.2004 Příspěvky: 55 Bydliště: Děčín, Minkor, cesta (čti kolej v Praze :+)
Musím ti oponovat, dnešní zbraně jsou většinou dost odlehčené proti tehdejším materiálům. Samozřejmě, na kord a na rapír se to dost liší, přesto si to budu hájit, maximálně uznám pokles o +1 (třeba ti to bude stačit). Ono je to i dost odlišným způsobem boje. Kord/rapír totiž prakticky nemůžeš (proti soupeři vyzbrojenému stejně, což bývalo samozřejmostí) vychýlit z vodorovné roviny, protože soupeř je natolik rychlý, že by zaútočil a využil toho. U tohoto šermu se odpočívá skloněním ruky - ale tím si neodpočineš tak, jako když si v šermu s meči opřeš ruku o stehno a čekáš, co soupeř udělá. je to spíše záležitost dlouhodobějších zápasů, ale myslím, že by to mělo být zohledněno - šerm na kordy je opravdu náročný silově - hlavně pak na zápěstí.

_________________
Pravidlo je jen jedno. Vypustit šíp v okamžiku, kdy se letka dotkne tváře.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
Bohdan
Zaslal: st říjen 04, 2006 15:29 Citovat
Založen: 26.2.2005 Příspěvky: 197
Mě by o 1 stačilo vim že byl jinej stil souboje ale taky ty souboje netrvali tak dlouho pár výpadů a byl konec tak je tomu ostatně i v normálnim DRD+ a ten jeden bod únavy za dvě kola se mi zdá tak akorát.

_________________
Bůh mi odpustí, jeto ostatně jeho řemeslo.
Heinrich Heine 1856
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
unnamed
Zaslal: st říjen 04, 2006 15:32 Citovat
Založen: 29.11.2005 Příspěvky: 664 Bydliště: Olomouc
Bohdan napsal:
Mě by o 1 stačilo vim že byl jinej stil souboje ale taky ty souboje netrvali tak dlouho pár výpadů a byl konec tak je tomu ostatně i v normálnim DRD+ a ten jeden bod únavy za dvě kola se mi zdá tak akorát.

Co? Boj unavuje jako sprint?

_________________
One choice can change your life.
One choice can change many lives.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Bohdan
Zaslal: st říjen 04, 2006 18:31 Citovat
Založen: 26.2.2005 Příspěvky: 197
Tak se omlouvám žil jsem v omylu a od teď se mi bude šermovat lehčeji bj unavuje jako běh PPH 111 druhy pohybu poslední věta.

_________________
Bůh mi odpustí, jeto ostatně jeho řemeslo.
Heinrich Heine 1856
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gwaihir
Zaslal: st říjen 04, 2006 18:46 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 241 Bydliště: Brno
No já jsem to s tím smetákem schválně nadsadil.

Teď mě ale napadá, že jílec meče se dělal schválně těžší, aby se meč vyvážil, takže to s tím těžištěm možná nebude tak hrozný.

_________________
Fantazie je důležitější než vědění
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
peca
Zaslal: pá říjen 06, 2006 21:46 Citovat
Založen: 9.3.2005 Příspěvky: 13
Jak uz bylo receno, potrebna sila zbrane nevyjadruje to, kolik zbran vazi, ale jak je snadne ji dobre ovladat (efektivne ji pouzivat). Zaroven je to jakysi vyvazovaci parametr. Cili "lepsi" zbrane maji vyssi potrebnou silu. Tady je to potreba brat trochu s rezervou, ale plati, ze potrebna sila se vypocte z Utocnosti, Zrane zbrane a Krytu tajnym postupem. Proc je ten vyvazovaci vzorecek tajny mi nejak uniklo, ale je to tak. Vzhledem k tomu, ze aplikace delali uplne jini lide, nez plusko, tak bych se vubec nedivil, kdyby se k nim tato informace nedonesla (mea culpa :-/ ).

Bohuzel nemam cas cist aplikace, abych nalezite pripominkoval, navic nemam ani radne nastudovany Asterion, abych si dokazal spravne zmapovat nektere problemy. Kazdopadne co se zbrani kordu podobnych tyce, tak (bacha, vzivote jsem to nevidel nez ve filmu!) mozna by si skutecne zaslouzily samostatnou skupinu. Teoreticky by se jim potom dala snizit potrebna sila na ukor drzeni obouruc (fakt nevim, jak kordem obouruc bojovat, byt by to byla jen obcasna pomoc 2. rukou).

No a co se tyce magickeho luku ramawi a jeho zranovani myslenkovych bytosti, tak si uvedomte, ze zraneni dela sip, ne luk. Z hlediska pluska je luk, ktery zpusobuje magicke zraneni docela blbost. Asi by se to dalo nakonec nejak silene okecat, ale momentalne me nenapada jak. Co je pochopitelne mozne, to je vyssi Utocnost vuci MB, protoze luk umozni lepsi zamireni prave MB. To se akceptovat da. Jinak byste tim lukem museli onu MB umlatit nablizko :-) Podobne ulety patri do DrD0 (klasicke draci doupe), ADnD a jim podobne, kde se nad fungovanim veci nikdo moc nezastavuje.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Bohdan
Zaslal: pá říjen 06, 2006 22:45 Citovat
Založen: 26.2.2005 Příspěvky: 197
Milý Peco v původním textu bylo napsáno že projektili vystřelené z luku se berou jako magické. při tom luk sám o sobě magický není, jestli si to dobře pamatuju tak se toto přičítalo použitým surovinám a rituálu výrobi tohodle luku.
Jinak bys měl samozřejmě pravdu Wink

_________________
Bůh mi odpustí, jeto ostatně jeho řemeslo.
Heinrich Heine 1856
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 7
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.